Bjelasnica Logo

Planinarenje

Duboko udahnite i počnite trčati: Dobrodošli u raj planinara Bjelašnicu i Igman. Kod nas su trail trkači, takmičari i povremeni džogeri konstantno sretniji kada otkriju bezbroj mogućnosti na relaciji Bjelašnica i Igman.

Bilo to rano ujutro kada sunce ljubi planinske vrhove ili uveče neposredno prije nego što zec poželi laku noć lisici: na Bjelašnici i Igmanu uvijek postoji savršen trenutak za trčanje. To ne znaju samo trkači koji se kreću cik-cak preko brda i dolina, dobro raspoloženi džogeri koji se znoje na širokim, mekim stazama, kao i takmičari sa ambicioznim ciljevima. Svi oni pronalaze savršenu stazu i ispuštaju paru u fitnes studiju na svježem zraku uz faktor dobrog osjećaja na Bjelašnici i IgmanuNaše preporuke: Bijele vode – Mala Vlahinja

Polazna tačka: PD Bijele vode

Završna tačka: Mala Vlahinja

Selo Lukavac (VIDEO Helifilm)

Upute za dolazak do polazne tačke: Magistralnim putem M18 do Krupca gdje odmah iza kamenoloma treba skrenuti desno na Regionalni put R442a prema Bjelašnici i Igmanu. Kada dođete do Hotela Maršal na Bjelašnici produžiti pravo još nekoliko kilometara do doma Bijele vode.

Opšte upute: Ući u šumu iznad doma i markiranom stazom proći kroz nju. Po izlasku iz šume skrenuti lijevo (sjeverozapad) i ići sve do puta koji vodi na vrh Bjelašnice. Moguće je na vrhu napraviti pauzu u Observatoriju u prostoriji za planinare. Dalje nastaviti (isto na sjeverozapad) iznad Kotlova grebenom, pored srušenog vojnog objekta sve do vrha Mala Vlahinja.

Oprema: Standardna planinarska oprema prilagođena vremenskim uslovima.

Sigurnosne informacije: Staza nije tehnički zahtjevna i nema opasnosti od mina.